Splošni pogoji poslovanja, zasebnost, piškotki in
izvensodno reševanje potrošniških sporov

Prijeten pozdrav vsem inšpektorjem, ki po službeni dolžnosti prebirate pogoje poslovanja in druge nujne pravne podlage. Čestitke tudi vsem ostalim, ki ste se odločili za ta skok iz cone udobja. Odložite knjigo, ki jo trenutno berete in naslednji mesec porabite za prebiranje pogojev - izvrstno čtivo, sploh na plaži.

O odgovornosti, zapletih in reševanju sporov - 18

18.1 Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga ali storitev ne odgovarjamo. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom naše spletne trgovine niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga ali storitev. Prav tako nismo odgovorni za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.eFrend.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

18.2 Naša pravica do odstopa od pogodbe

Pridržujemo si pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila, če nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih mi ne bi pristali na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

18.3 Komunikacija in potrebna dokazila

 

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte, v posebej določenih primerih pa lahko tudi telefonsko.

Spoštujemo veljavno zakonodajo, tudi zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb prek katerega se, v primeru težav, kupec lahko poveže z nami po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno na e-mail: [email protected] ali preko spletne strani eFrend. V treh delovnih dneh vam bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo, vam sporočili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka. Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 V zvezi z nakupom blaga in storitev lahko kot uporabnik podate ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, v rokih in na način, kot določa veljavna zakonodaja. V primeru vašega zahtevka, ki se nanaša na jamčevanje eFrenda iz naslova napake na blagu oziroma garancije, morate priložiti tudi blago z vso pripadajočo dokumentacijo.

18.4 Uporabnina

 

V primeru zakonsko dopustnega odstopa od pogodbe vam bomo zaračunali uporabnino za blago za čas, ko ste imeli možnost uporabe blaga. Osnovo za izračun mesečne uporabnine predstavlja redna maloprodajna cena blaga na dan nakupa tega blaga, ki so ji odšteti manipulativni stroški v višini 10% cene, osnova se sorazmerno razdeli na število mesecev, kot je pričakovana življenjska doba izdelka, kar je opisano pri posameznem izdelku. Končni izračun mesečne uporabnine je seštevek zneska manipulativnih stroškov in sorazmernih deležev uporabe za vsak posamezen poln mesec uporabe blaga. (Primer izračuna uporabnine (vse cene so z DDV) za izdelek, za katero je pričakovana življenjska doba 24 mesecev:

  • Redna maloprodajna cena blaga je 100€
  • Uporabnina = manipulativni stroški 10€ + (100€ - 10€), deljeno s 24 mesecev, pomnoženo s številom polnih mesecev uporabe)

 

18.5 Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov, izjav

Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov in izjav poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.

18.6 Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje eFrend d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Tu izveš o tem, kako rešuješ spore z nami. Pa upamo, da jih ne bo in da boš s tem, kar kupiš pri eFrendu res zelo zadovoljen. Trudili se bomo za to.

Postani pravi eFrend

Prijavite se in uživajte ugodnosti platforme.

2/2

Vnesite svoje podatke