Kako ti lahko pomagamo?

Kupil in plačal sem eFrend paket. Ali sem že član AMZS?

Kupil in plačal sem eFrend paket. Ali sem že član AMZS?

Ne še. Najprej moraš aktivirati svoje članstvo pri AMZS (in pri Avant2Go, če še nisi njihov član - to dvoje storiš hkrati).

Ko plačaš eFrend paket, prejmeš na svoj mail potrdilo o nakupu, na katerem je tudi gumb za registracijo. Ko klikneš nanj, se registriraj, da povežemo tvoj paket in naročnino s tvojim poštnim predalom.

Po uspešni registraciji te bo ob naslednji prijavi kot registrirani uporabnik na eFrend stran, te bo na vidnem mestu na spletni strani čakala vrstica z usmeritvijo na aktivacijo članstev. Klikni to povezavo in preusmerjen/a boš na e-podpis vpisnice za vstop v članstvo v AMZS ter e-podpis pogodbe z Avant Car za uporabo Avant2Go storitev. Za podpis uporabljamo storitev Rekono, v katero se boš za uspešen podpis moral prijaviti. Če te storitve nisi še nikoli uporabljal, bo Rekono od tebe zahteval nekatere tvoje podatke (na žalost je v tem primeru kar nekaj ponovnega vnosa podatkov), da bo lahko potrdil, da si res ti podpisnik pogodbenih dokumentov. Če si že kdaj prej uporabljal/a Rekono, se vanj zgolj vpišeš s svojim uporabniškim imenom in geslom, potrdiš sms kodo, pa že lahko preveriš in podpišeš dokumente. 

V tem sklopu boš vpisal/a še številko svojega vozniškega dovoljenja in pa izbral/a društvo v AMZS, v katerega boš včlanjen/a (izberi tisto, ki ti ustreza, program ti bo ponudil nabor možnih izbir). Ko elektronsko podpišeš te dokumente, boš prejel/a te dokumente na svoj mail, hkrati pa boš s tem aktiviral/a svoja članstva. 

Za AMZS članstvo imaš sedaj vse. Za vožnje pri Avant2Go ti preostane še, da si na svoj telefon ali tablico naložiš aplikacijo Avant2Go, se vanjo vpišeš z mailom, ki si ga dal ob nakupu paketa eFrend, in lahko začneš z eVožnjami. Več o tem, kako se uporabljajo avti Avant2Go, pa izveš tukaj ali v aplikaciji Avant2Go.

Če si bil že prej pri Avant2Go, zgornje zate ne velja, če si le dal/a ob prijavi na eFrend svoj e-mail, ki ga uporabljaš tudi pri Avant2Go. Če si pomotoma dal/a drugega, nam piši in bomo poskušali najti rešitev. Sicer pa te bo na tvojem Avant2Go računu v denarnici kmalu po nakupu eFrend paketa čakal dobropis za nove vožnje v taki višini, ki paše pod tvoj novi paket.

Kontaktiraj nas

Pošlji nam mail na [email protected] in oglasili se ti bomo kmalu. Če pa potrebuješ nujno pomoč za tvoje eVozilo, pa pokliči 1987, kadarkoli.

Postani pravi eFrend

Prijavite se in uživajte ugodnosti platforme.

2/2

Vnesite svoje podatke